Dags att krya ut från mörkret och möta dagens ljus?

Då var det så dags för mig att kliva in i bloggvärlden efter 17års utanförskap! Hade då tänkt mig dra värsta långa och dramatiska historien om bloggens uppkomst men efter att jag kikat runt på några "blogg" hjälp sidor så skulle inläggen tydligen vara så korta som möjligt! Så jag sket i det och bjuder istället på en bild och hoppas att bilden kan säga mer än tusen ord...

Hoppas att ni kikar in på bloggen lite då och då! (jag vet den är inte den vackraste men allt har sin tid!) Förhoppningsvis kommer den att få några big updates de kommande dagarna så stay tuned!
Puhh äntligen över! Oj vad det var pirrigt att skriva första inlägget i bloggsammanhang på 17år måste jag erkänna! Hadé och simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Krickan

åh yes, äntligen!!! finns om du behöver designhjälp!

2011-04-29 @ 10:21:05
URL: http://kuriku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0