Dags att komma hem!

borta bra men hemma bäst?? det klassiska ordspråket som verkligen stämmer! i lördags efter 9 timmar på resande fot, ingen mat och en stark hemlängtan landade äntligen planet på arlanda och jag kunde andas ut!! jag fick äntligen känna doften av sverige och gå på svensk mark!! aldrig varit bättre att få känna det!
Päronen hämtade upp mig och hemåtresan tog sin början! bliresan blev en enda stor föreläsning om hur resan varit och vad jag gjort! Riktigt härligt att få ha lite catch up prat med dom som jag har saknat i tre långa veckor!!
Resan var tror allt detta väl värd att göra och jag skulle inte tveka på att göra om den! Surfing och alla kalas människor jag träffat har verkligen satt sina spår!! Tack alla som gjorde Biarittz 2011 till en super grymma upplevelse! love to u all <3
Nog med tecken, ord och meningar nu! bilder talar mer än ord så jag bjuder på en liten bildbomb såhär i slutet! hadé, så ses vi kanske nån dag!!! fred /Krullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0