skepp å hoj!

foto: solnedgång signerat stranden
dagarna går super mega snabbt i frankrike och snart har jag varit här i en hel vecka! gal1!!! vädret visar bara sin fina sida och bjuder på grymt väder och kalas vågor att surfa på!! dagens vågor va galet höga! upp till 3,5 m höga!!!! La france är kalas än så länge och snart är det bahh två veckor kvar tills mina fötter får känna på välbekant mark! saknar alla där hemma!! lovar att inte börja gråta och så!! nu står duscha och middag först på schemat och sedan kanske vi drar och utforskar staden!! vad det blir för mat är alltid ett äventyr! (mamma i familjen är crazy i la cuisine och bah fortsätter att chock oss varje kväll!) Heddå /Krullis
P.S: världens gulligaste mamma som har gått med i den stora Facebook familjen bara för att kunna ha bättre kontakt med mig!!1 så mamma, välkommen till Facebook och nutid! bahh att ringa om du behöver hjälp med facebook elr skriv det på min wall! (om du vet vad det är!!) du är bäst mamma Anna Hedenberg <3

Kommentarer
Postat av: Anna Hedenberg

Tack för det min kära son! Men det var just det... var finns den där wallen? Puss <3

2011-07-08 @ 09:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0