Long time since last time

Hallå där i blåbärsskogen!
Bloggen har blivit lite lidande på sistone eftersom jag lyckades kirra ett fett sommarjobb!!
Baah i tre veckor gäller tidiga mördar morgnar (måste kila upp vid halv sex lixsom!!) och sedan full fart hela dagen fram till 4 o'clock då man får pusta ut, ta av sig dom sjuka fashion arbetskläderna och cykla hem..
När man väl kommer hem känner man sig som en slagen hjälte så det är svårt att hitta krafterna att fixa nåt annat än att sova!
Nog tycka synd om mig själv prat hur jobbigt det är att samla vuxenpoäng och prova på vuxenlivet... Ska kila iväg och dra ihop världens godaste sallad och samla in lite duktig son poäng när jag ändå är i farten! Hej i svängen /Krullis
P.S från mig till er alla en överlevnadsmeoldi för sommarjobbet!
Maskinen – Buffalo Blues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0